piątek, 12 grudnia 2014

Należę do Ciebie :-)

sobota, 13 grudnia A.D. 2014

(Mt 17,10-13)
Kiedy schodzili z góry, uczniowie zapytali Jezusa: Czemu więc uczeni w Piśmie twierdzą, że najpierw musi przyjść Eliasz? On odparł: Eliasz istotnie przyjdzie i naprawi wszystko. Lecz powiadam wam: Eliasz już przyszedł, a nie poznali go i postąpili z nim tak, jak chcieli. Tak i Syn Człowieczy będzie od nich cierpiał. Wtedy uczniowie zrozumieli, że mówił im o Janie Chrzcicielu.



Eliasz - hebr elijah(u) - oznacza "Jahwe jest moim Bogiem".
Imię, które od razu mówi Who is Who. Mówi: jestem człowiekiem Boga Jedynego - Boga Jahwe. To On mnie prowadzi. To On za mnie walczyć będzie. To On potężny Bóg. Nie zadzierajcie z Nim. :-)
Każdy z nas ma takie imię, które mówi kim jesteśmy. A właściwie: Kim jesteśmy. Bo to przeogromna i niezasłużona godność.
Cóż to za imię?
CHRZEŚCIJANIN!!!

Chrześcijanin + gr. Christianos - dosłownie: "Chrystusowi, czyli należący do Chrystusa!"
Imię to mówi, że nie jestem na tym świecie osamotniony. Że nie jest tak, że nikomu na mnie nie zależy. Że nie jest tak, że do nikogo nie przynależę.
Jestem Jego przez Chrzest Święty. Jestem Jego przez decyzję o wyborze Go za mojego Pana i Zbawiciela. Jestem Jego, gdy żyję codziennie według Jego Słowa. Jestem Jego! 
Chrześcijanin - jakże wzniosłe i piękne imię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz